2009-10-01

Hem & Villamässan Stockholm – Simon & Tomas i Elfas monter.

Simon Davies och Tomas Cederlund fick ett uppdrag att skapa en unik fyllning till vår skjutdörrsmodell Lumi Optima. Resultatet blev fyra unika mönster som sticker ut, men som också är vackra att titta på – konstverk!

Simon och Tomas kommer vara i Elfas monter fredagen den 2 oktober mellan kl. 14 och 16 och på lördagen den 3 oktober mellan 12 och 15. Då kan besökare komma och prata inredning och få en presentation av Lumi Design Edition.

– Hemmet speglar våra personligheter. Om någon annan tycker om det eller inte spelar ingen roll. Du skall trivas där och det är det viktiga. Jag kan fila i timmar på en ritning av ett hyllsystem med räta linjer och symmetri. Tillsammans med ”lullull” och ”krimskrams”, som Simon säger, skapar det både mysfaktor och ordning och reda. Med Lumis breda sortiment kan du vara djärv, humoristisk, egensinnig eller ”stylish” – valet är ditt! säger Tomas Cederlund.

Simon Davies och Tomas Cederlund är inredningsduon som har charmat oss i fyra säsonger i det mycket populära heminredningsprogrammet ”Design: Simon & Tomas” på TV3. När Simon och Tomas inte syns i TV-rutan arbetar dom med inredningsuppdrag och sin framgångsrika inredningsbutik London W8, i Stockholm sedan 14 år tillbaka.

Välkommen till vår monter i
Hall: B, monter: 11:11
Hem & Villamässan